Kategórie

Vydavateľstvá

Môj košík  

žiadne produkty

Doprava 0,00 €
Spolu 0,00 €

Ceny sú vrátane DPH

Môj košík K pokladni

Doprava
Objektovo orientované programovanie v jazyku C++

Objektovo orientované programovanie v jazyku C++

Mariana Remešíková

9,72 € vrátane DPH

Vložiť do košíka

Menu

40010522

Dostupnosť: skladom

Cieľom tejto knihy je ponúknuť zrozumiteľný a intuitívny pohľad na objektovo orientované programovanie a jeho základné stavebné kamene. Popri tom kniha obsahuje kapitoly, ktoré sa netýkajú priamo tejto témy, ale skôr samotného jazyka C++. Čitateľ by mal teda po jej prečítaní nadobudnúť schopnosť vidieť objektovú štruktúru v praktických problémoch a navrhnúť objektovo orientovaný program.

Viac podrobností

1. Objektovo orientované programovanie
■ Úvod
■ Prečo používať objektovo orientované programovanie
■ Trieda a objekt
■ Zapúzdrenie, ukrývanie dát a prvý príklad
■ Konštruktor a deštruktor
■ Polymorfizmus
■ Dedičnosť
■ Návrh objektovo orientovaného programu

2. Jazyk C++
■ História a vývoj jazyka C++
■ Filozofia jazyka C++
■ Jazyk C++ v praxi
■ C a C++
■ Štandardné knižnice C++
■ Priestor mien std
■ Štruktúra programu C++

3. Vstupy a výstupy v C++
■ Dátový prúd (stream)
■ Hierarchia tried pre vstupno-výstupné operácie
■ Operátory vstupu a výstupu
■ Výstup na konzolu a vstup pomocou klávesnice
■ Vstupno-výstupné operácie so súbormi

4. Dynamická alokácia pamäte
■ Alokácia a dealokácia pamäte, smerníc
■ Statická, automatická a dynamická alokácia
■ Kedy používame dynamickú alokáciu?
■ Operátory new, new[] a delete, delete[]
■ Dynamická alokácia viacrozmerných polí
■ Smerníky a parametre funkcií
 
5. Triedy a objekty
■ Vytvorenie triedy a objektu
■ Konštruktor a deštruktor
■ Inline funkcie
■ Statické polia objektov
■ Priraďovanie objektov
■ Spriatelené triedy a funkcie

6. Triedy, objekty a smerníky
■ Dynamická alokácia objektov
■ dynamická alokácia polí objektov
■ Smerník this
■ Objekt ako parameter funkcie
■ Objekt ako návratová hodnota funkcie

7. Polymorfizmus
■ Prvé príklady
■ Preťaženie konštruktora
■ Kopírovací konštruktor
■ Štandardné argumenty funkcií
■ Nejednoznačné preťaženie
■ Preťaženie operátorov

8. Dedičnosť
■ Chránené dáta
■ Typy dedičnosti a základná syntax
■ Dedičnosť, konštruktor a deštruktor
■ Predefinovanie metód rodičovskej triedy
■ Dedičnosť a smerníky
■ Virtuálne metódy
■ Viacnásobná dedičnosť

9. Šablóny
■ Šablóny a generické programovanie
■ Generické funkcie
■ Generické triedy
■ Netypové parametre

10. STL – Štandardná knižnica šablón
■ Obsah STL
■ Dátové štruktúry v STL
■ Iterátory
■ Algoritmy v STL
■ Vektory
■ Použitie ostatných dátových štruktúr, iterátorov a algoritmov

11. Výnimky
■ Skús – oznám - zachyť (try-throw-catch)
■ Opätovné oznámenie výnimky
■ Štandardné výnimky
■ Výnimky v konštruktore

  • Väzba: mäkká
  • Jazyk: slovenský
  • Rok vydania: 2013
  • Zaradenie: odborná
  • Vydavateľstvo: Nakladateľstvo STU
  • Formát: 20,5 × 29 cm
  • Sadzba DPH: 10 %
  • Autor: Mariana Remešíková
  • Hmotnosť: 0,68 kg
  • ISBN: 978-80-227-3863-7
  • Počet strán: 264