Humanizácia a životné prostredie Jozef Rybárik a kolektív.

Neohodnotené
€5,23
Na sklade

Predmetom monografie je problematika humanizácie a životného prostredia a ich vzájomných vzťahov. Táto aktuálna téma je v nej skúmaná z hľadiska viacerých - filozifických, sociálnych a právnych vied. Hoci sa autori skúmanou problematikou v príslušných kapitolách zaoberajú prevažne z hľadiska jednej vedeckej disciplíny, možno monografiu považovať za pokus o interdisciplinárny prístup.

Detailné informácie

Podrobný popis

1. Humanizácia techniky a životného prostredia
2. Trvalo udržateľný rozvoj a humanizácia životného prostredia
3. Rôzne roviny chápania humanizácie v environmentálnych súvislostiach
4. Filozofické aspekty humanizácie životného prostredia
5. Humanizácia životného prostredia v zrkadle esteticko-antropologických výskumov
6. Limity antropocentrickej etiky
7. Právo na priaznivé životné prostredie v stratégii ľudských práv
8. Sociosynergetická gnozeologicko-metodologická koncepcia humanizácie životného prostredia
9. Environmentálna kríza, globalizácia a politika
10. Humanizácia - východisko z environmentálnej krízy a úlohy (možnosti) politiky

Dodatočné parametre

Kategória: Humanitné vedy
Hmotnosť: 0.33 kg
Autor:: Rybárik J.
Jazyk:: slovenský
Rok vydania:: 2007
Farebnosť:: čiernobiely titul
ISBN:: 978-80-227-2591-0
Rozsah:: 166 + 4
Formát:: 175 × 250 × 9 mm
Väzba:: mäkká

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo registrujte.

Nevypĺňajte toto pole:

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné