Inžinierske stavby 2019/02
Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Aktuálne
■ D4R7 – aký je aktuálny stav najväčšieho infraštruktúrneho projektu u nás?
Rozhovor
■ Čo je najlacnejšie, rozhodne nie je to najlepšie
Analýza: Ochrana pred povodňami
■ Dodržanie a skrátenie termínov realizácie vodohospodárskych stavieb pomáha chrániť hodnoty
Téma: Mosty
■ História betónových mostov zhotovených technológiou vysúvania
■ Most na slovenské D1 realizovaný technologií letmé betonáže
■ Návrh mostného objektu 201-00 na ceste II/552 s využitím BIM nástroja
■ SO 202-00 Most na C I/75 nad Váhom v km 1,795
■ Diaľnica D3 Čadca, Bukov – Svrčinovec – objekty SO 201 a SO 202
■ Betonáž SO 205-00 Estakáda Podzávoz v km 39,600 na D3 Čadca, Bukov – Svrčinovec
■ Zabezpečenie predpínacích pevností betónu na mostoch D3 Čadca, Bukov – Svrčinovec v chladných klimatických podmienkach
■ Mostné objekty na stavbe rýchlostnej cesty R2 Ruskovce – Pravotice
■ Mostné objekty na D3 0310/II Hodějovice – Třebonín
■ Dánsko: most přes Roskilde Fjord dlouhý 1,4 km
■ Nejdelší most v Severní Makedonii s letmou betonáží
■ Ložiská a mostné závery na D1 Budimír – Bidovce
Dopravné stavby
■ Rýchlostná cesta R2 Šaca – Košické Oľšany, II. úsek
Sanácie v inžinierskom staviteľstve
■ Sanace bezpečnostního přelivu přečerpávací elektrárny Štěchovice II – akumulační nádrž Homole
Dodatočné parametre
Kategória: | Inžinierske stavby |
---|---|
Hmotnosť: | 0.25 kg |
Jazyk:: | slovenský / český |
Rok vydania:: | 2019 |
Sadzba DPH:: | 20 % |
ISSN:: | 1335-0846 |
Rozsah:: | 72 + 4 |
Formát:: | 210 × 297 × 4 mm |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní užívatelia môžu pridávať články. Prosím prihláste sa alebo sa registrujte.